Der er ikke noget der feder på den gode måde hvis dyrene er undervægtige. Så er der kun en vej frem, og det er pellets.
Lille ser hun ihvertfald ikke ud.
Det er ikke helt rigtigt at du altid kan mærke det med kindtænderne, det er kun hvis det er meget voldsomt man kan det.
Jeg blev nødt til at få en hun aflivet sidste sommer, hvor jeg vidste at den var helt gal, men jeg kunne ikke mærke noget. Rødderne kan nemlig vokse vildt, og så er det et spørgsmål om hvor de vokser hen. I overmunden kan de vokse op i øjnene (det er nu ret tydeligt, så begynder begge øjne at løbe i vand), men det kan du kun få fastslået ved at få dem røntgen fotograferet.
I undermunden kan de også vokse vildt, og det er sådan lidt forskelligt hvor de egentlig bevæger sig hen af.
Jeg kan ikke lige får min blok til at linke billeder for tiden, men prøv at se her:
http://furrytails-dk.blogspot.com/2009/ ... llaer.htmlDet var min hun, hvor rødderne var begyndt at vokse vildt.
Jeg siger ikke at det er det der er galt med din hun, men nu hvor andre har været inde på det, kunne du overveje at hive hende til dyrlæge, og få hende røntgenfotograferet.