Her er Fru Olsen
Nå, men Fru. Olsen havde en byld under venste forben på størrelse med en to-krone, formentlig noget Krølle var komme til.. han var under meget stess med den hund der meget gerne ville lege - og det ville Krølle bare ikke :/
Olsen kunne ikke selv få hul på bylden, så jeg måtte hjælpe hende lidt.. og resultatet er, at hun springer ud på skulderen af mig så snart jeg åbner lågen i buret

Her er så Julie - hun er noget mere reserveret, men vil stadig gerne snakke, så længe det bare foregår inde i buret.. julie var blevet drægtig med Krølle inden jeg fik dem hjem, så hun er blevet mor til 3 små grå spirrevipper, 1 pige og 2 drenge. Ungerne er nu 8 uger og drengene er flyttet ind til Bimmer, der passer på dem som var de hans egne, men pigen bor sammen med Trine, der fik 2 fine drenge med Bimmer kort efter jeg fik de to hjem - sammen med en dreng de havde fra et tidligere kuld.

Det er Bimmer der sidder og skuler lidt til kameraet, han er meget beskyttende overfor de små drenge, sådan en mærkelig lille kasse-dims skal jo ikke komme for tæt på hans adoptivbørn
Jeg har desværre ikke noget billede af Krølle, han er stadig bange for ting ahn ikke har set før, og er slet ikke vild med at blive taget billeder af... Han er holdt med at bide og vil gerne nusses når HAN har lyst, så det går den rigtige vej, hans pels er også blevet fin igen efter han er kommet til at sidde alene, men han er den mest krævende chin jeg nogen sinde har fået mig.. men han er også en af dem jeg er mest glad for, for selvom der er lang vej endnu, så er han en af dem der har rykket sig mest - han er en rigtig fighter